Uwaga! Został przedłużony termin składania wniosków o przyjęcie do szkoły do dnia 28 czerwca 2020
Na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 r. (z późniejszymi zmianami) w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID ? 19, informujemy o zmianach w regulaminie i terminach rekrutacji:
- Wnioski rekrutacyjne można przesłać drogą pocztową lub scan wniosku drogą mailową na adres psmuz@data.pl do dnia 30 maja 2020r
- Zaświadczenie od lekarza o braku przeciwwskazań do nauki w szkole muzycznej wraz z oryginałem wniosku należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w sekretariacie szkoły do dnia 31 lipca 2020r.
- W przypadku braku możliwości przedłożenia zaświadczenia w terminie, o którym mowa w pkt. 2, rodzic kandydata informuje o tym dyrektora szkoły wskazując na przyczynę niedotrzymania terminu. Informację składa się w postaci papierowej lub elektronicznej, w terminie do 28 sierpnia 2020r.
- Badanie przydatności odbędzie się w najbliższym możliwym terminie, o którym szkoła poinformuje każdego kandydata niezwłocznie po jego ustaleniu.
W przypadku niejasności pytania proszę kierować na adres:
- Regulamin rekrutacyjny do PSM ? do pobrania
- Wniosek o przyjęcie do szkoły ?do pobrania